چرا سود اقتصاد در اختیار شرکت‌های بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاه‌های کوچک

اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟ عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم

کد خبر : 25295
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژوئن 2026 - 21:44

اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاه‌های کوچک و متوسط به دوش می‌کشند؟

عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.

مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.

 

🚨 خبر لحظه‌ای 💬 خبر پربحث

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.