خبر خوش برای اجارهنشینان: قراردادهای اجاره تمدید خواهند شد+ جزئیات
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با مصوبه سران سه قوه، قراردادهای اجاره مسکن که تا پایان سال ۱۴۰۵ منقضی میشوند، در صورت درخواست مستأجر بهصورت خودکار برای یک سال تمدید خواهند شد.
کد خبر : 24897
تاریخ انتشار : سهشنبه 23 ژوئن 2026 - 7:43
به گزارش اکوایران به نقل از تسنیم، بر این اساس سقف افزایش اجارهبها و ودیعه در سراسر کشور حداکثر ۲۵ درصد تعیین شده و مراجع قضایی نیز از صدور حکم تخلیه صرفاً به دلیل پایان مدت قرارداد خودداری خواهند کرد.
این مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۵ اعتبار دارد و چهار استثنا از جمله نیاز شخصی مالک به سکونت، فروش رسمی ملک، تخریب و نوسازی یا تخلفات مستأجر را شامل میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0